vrijdag 2 maart 2012

Vrolijke kleine dingen swap!

Ik heb de afgelopen maand meegedaan met mijn eerste swap via twitter. Er worden dan lootjes gestrokken onder de deelnemers en we moeten dan een envelop vullen voor diegene die je getrokken hebt. En zelf krijg je natuurlijk een envelop!

Ik mocht een envelop maken voor Marie Bartels, iemand waar ik niet veel van wist maar waar ik wel mijn best voor heb gedaan. Ik heb 6 bloemenonderzetters gemaakt, 3 kleine bloemetjes, 2 roosjes, een bloemensleutelhanger, een aliensleutelhanger, een visje en een speldenkussen. De laatste staat nu ook op de haaknaald voor mezelf!
Ik kreeg van Aafke een geweldig envelop vol allemaal leuke dingetjes. Ik kreeg van van Aafke 2 hartjes, een opbergtasje, een macaronsleutelhanger, 2 paaseieren, een super leuke granny en een mooi kaartje! Dankjewel Aafke!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen allemaal. En wat grappig dat jij wat van Aafke kreeg. Aafke heb ik via twitter leren kennen. We bleken bij elkaar in de buurt te wonen, dus we zien elkaar nu ook in het 'echt'. En ze is supercreatief. Net als jij.

    BeantwoordenVerwijderen