maandag 30 april 2012

Nieuw doel!

Ik ben de afgelopen weken ontzettend druk geweest met mijn afstuderen en alle dingen die daar nog bij komen. Daarnaast heb ik vrij veel gehaakt, maar niet bewust voor A Granny A Day. Ik ben iemand die met veel dingen tegelijk bezig is, waardoor ik het zonde vind om voor A Granny A Day een nieuw project te beginnen. Ik haak zeker nog een granny per dag, maar tel deze niet mee. Dus ik heb besloten om toch te stoppen met A Granny A Day, omdat ik al zoveel granny's haak. Ook heb ik voor mezelf even wat grenzen gesteld, omdat ik elke keer weer met een nieuw project begon. Ik heb een rijtje gemaakt van alle projecten die nog wat steken nodig hebben, naaiwerk of draadjes die afgehecht moeten worden en afgesproken met mezelf, dat als ik 3 projecten af heb, ik met een nieuw mag beginnen. Hierbij heb ik wel uitzonderingen voor cadeautjes, opdrachten en swaps. Hieronder het rijtje met alle projecten die onafgemaakt overal liggen of waar ik momenteel mee bezig ben of waar ik een opdracht voor gekregen heb.

1. Een granny sprei, er moeten nog erg veel draadjes afgehecht worden en er moet een fleecedeken achter gehaakt worden.

2. Een telefoonhoesje met drukknoopje, even afhechten.
3. Twee uiltjes, even vullen, in elkaar zetten en afhechten.
4. Een stuk of 40 granny’s, van het Granny A Day project, moeten nog afgehecht worden, opgesteven worden en aan elkaar gehaakt worden.
5. Bloemenswap, voor 19 mei versturen.
6. Stormtrooperpoppetje haken, opdracht maar geen datum.
7. Een sprei voor mijn zusje afhaken.
8. Granny’s van de grannykring aanelkaar haken.
9. Granny’s van de maand augustus afhechten en opstijven.
10. Uilentasje in elkaar zetten.
11. Moederdagcadeautje haken enz.

Ik heb dit bericht geschreven tijdens mijn nachtdienst, dus er zijn vast een heleboel dingen die ik vergeten ben in het lijstje te zetten. Daarom komen er de komende weken vast aanvullingen. Er zijn ook een aantal projectjes waar ik ooit mee begonnen ben, maar die vreselijk uitgepakt zijn. Het is zonde om deze weg te gooien, dus ik wil ze gaan uithalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten