zaterdag 21 juli 2012

Samenwonen!

Mijn vriend en ik hebben deze week een huisje gekregen om te mogen huren voor een onbepaalde tijd. Het is een prachtig huisje in Wolvega met 2 slaapkamers, hoekkeuken met koelkast, oven en vaatwasser, nieuwe badkamer met bad en aparte douche en een grote zolder. Alles moet geverfd/behangen en een nieuwe vloer krijgen, dus ik heb het druk de komende tijd. Vandaag hebben we de gehele bovenverdieping ontdaan van het behang, morgen is de benedenverdieping aan de beurt! Er broeden nu al allemaal plannetjes in mijn hoofd voor kussenhoezen, spreien en kleden, maar dit moet nog even op zich wachten. Eerst het huisje mooi maken, inrichten en settelen, dan kan ik weer aan iets nieuws beginnen. Jullie zullen door de drukte rondom het huisje wat minder van mij horen, ook al was het de laatste tijd niet zoveel. Mijn excuses! en ik hoop tussendoor wat berichtjes te kunnen plaatsen van projecten die ik in de nachturen afhaak. Heb natuurlijk ook een sleutelhanger gehaakt voor mijn eigen huissleutels, hier zal ik binnekort een foto van plaatsen! Ik heb het daarnaast ook druk met de swaps, welke natuurlijk wel af moeten midden augustus. Ik heb nog een paar nachtdiensten, waarvan ik hoop dat ze rustig verlopen, zodat ik deze swaps dan kan maken. Zie anders nog geen tijd, maar denk wel dat het goed komt. De grannyswaps met Birgit, Maaike en Wilma zijn wel al af en ingepakt, is dat in iedergeval af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten