vrijdag 17 augustus 2012

Kadootjes van Nicole!

Ik heb al twee keer een leuk pakketje mogen ontvangen van Nicole. Nicole heeft bijna elke week een blogverloting of een vraag op haar blog, waarmee je dan een leuk pakketje kan winnen! Ik heb het geluk gehad dat ik twee keer heb mogen winnen. Eén keer heb ik een klein portemonneetje mogen ontvangen en een andere keer een lief bloemenmagneetje met een notitieboekje. Het is zo leuk om een envelopje te ontvangen met van die leuke lieve dingen, dankjewel! Ik heb er helaas nooit de tijd voor gehad om er iets over te schrijven en haar daarmee te bedanken, sorry!


Mijn excuses voor de slechte foto's, ze zijn gemaakt op het moment van ontvangen.

1 opmerking:

  1. Geef ik echt zo vaak iets weg? ;) hihi... Ik ben blij dat je er blij mee bent! Hoop dat ze al in gebruik zijn. :)
    Tot blogs en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen