vrijdag 21 december 2012

Sinterklaascadeautjes

 Ik ben dit jaar voor het eerst ook aan de haak gegaan voor sinterklaascadeautjes. Een paar mensen hadden hun wensen aangegeven en voor sommige heb ik iets gehaakt voor erbij. 

Een paar onderzetters met bijbehorende pannenlappen voor mijn schoonmoeder. Ook had ik voor de witte sjaal gehaakt, ongeveer 3 meter lang en met dit patroon. Ook had ik nog een rode roos gehaakt en met wat lintjes aan een ring gedaan, zodat je hem kunt gebruiken als tashanger of sleutelhanger. Helaas ben ik die vergeten op de foto te doen. 




Ook had ik voor mijn zusje een paar onderzetters gehaakt, met dit patroon. Ik vind ze zelf erg leuk geworden en denk dat ik ze ook nog eens haak voor mezelf! Ook had ik voor haar twee grote kleedjes gehaakt met glitter garen en catania, ze gebruikt ze als kaarsenonderzetters!

Voor mijn moeder heb ik drie pannenonderzetters gehaakt, de bovenste had ze gezien bij mij en ze had aangegeven dat ze die ook wel wilde. Ik heb daar twee van gehaakt en eentje van de onderste, zodat het niet allemaal hetzelfde is. Ook had ik nog acht onderzetters gehaakt in dezelfde kleurtjes, helaas niet op de foto gezet, maar dit is het patroon. Het is allemaal gehaakt met Drops Paris.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten